O mnie

niedziela, 27 czerwca 2010

ZOSTAĆ GWIAZDĄ TV KATOWICE 1991

ELENI :

"... Po każdym moim koncercie czuję się bardzo zadowolona w momencie,
kiedy publiczność nie chce mnie wypuścić ze sceny , kiedy muszę bisować.
Czuję się wtedy tym ludziom potrzebna.
Jest to doping do dalszej pracy.
Publiczność jest dla mnie najważniejsza . Ja właściwie dla niej istnieję, dla niej śpiewam,
chętnie się spotykam z moją publicznością i chyba dla wykonawcy jest to
najważniejsze ... "


" ... Nigdy nie myślałam o tym, żeby zostać piosenkarką.
Chciałam być nauczycielką wychowania muzycznego.
Oczywiście interesowałam się wcześniej piosenkami, śpiewałam w różnych zespołach - udzielałam
się amatorsko , ale nigdy o tym nie myślałam ..."


"... Dzień na trasie wygląda tak : wstaję bardzo późno , ok. godz. 10:00, ranny makijaż, potem schodzę na śniadanko, a po śniadaniu właściwie już czas na wyjazd.
Wspólnie z kolegami jedziemy na imprezę, jesteśmy zawsze 2,5 godziny przed koncertem,
dlatego,że musimy się rozłożyć, sprawdzić czy działa aparatura, sprawdzić światła.
Podjeżdżamy pod salę koncertową, idziemy na obiadek, a po obiedzie już próba,przygotowania w garderobie no i sam koncert i powrót do hotelu ok. godz. 23:00 ... "


"... Na ogół nowe piosenki przygotowuję na trasie. Wtedy nie mam innych obowiązków, skupiam
się wyłącznie na tym , żeby zrobić próbę, nauczyć się tekstu i wspólnie z kolegami przećwiczyć
to na estradzie ... "


"... Koncertowałam w wielu krajach : w Holandii, w Szwecji, w USA, w RFN, w NRD,
w Czechosłowacji i moja recepta na to żeby zostać gwiazdą to po prostu : być sobą.
Ja kocham śpiewać i jest to dla mnie bardzo sympatyczne, a jeżeli jeszcze połączone jest z tym,
że publiczność czeka na moje piosenki, to nie ma większej radości ... "

Właśnie podczas trasy koncertowej w województwie katowickim, podczas której realizowany był ten program, Eleni przygotowała nową piosenkę. Utwór nie ma jeszcze tytułu.
Autorem tekstu jest Jacek Bukowski, kompozytorem - Aleksander Białous.

Nie odchodź nigdy za daleko,
bo słonce gaśnie,
kiedy Ciebie brak motyle marzeń
tracą lekkość,
układam wiersze, jakbym szła pod wiatr.
Nie odchodź nigdy ode mnie za daleko
za siódmą górę albo las,
jestem dla ciebie
gwiazdą na niebie
na zimę, wiosnę, lato , jesień .
Tylko w twoich dłoniach
jestem jak melodia,
tylko w twoich rękach
jestem jak piosenka,
tylko w twoim kręgu
umiem żyć bez lęku,
tylko w twej miłości nie brak mi
radosnych dni.
Nie traćmy dni na gorzkie słowa,
nie wyliczajmy sobie drobnych wad,
z miłością lepiej nie żartować
bo tylko ona uzasadnia świat.
Nie traćmy czasu na żal i ciche wojny,
skoro żyjemy tylko raz
bądźmy dla siebie
ziemią i niebem
na zimę , wiosnę, lato , jesień.
Tylko w twoich dłoniach ...

[wypowiedzi Eleni i słowa piosenki do publikacji w periodyku Fan Klubu Eleni "Lovers"
spisała Dorotka Plajstek ]

Brak komentarzy: