O mnie

wtorek, 1 stycznia 2008

Ty - jak niebo, ja - jak obłok

Ty - jak niebo, ja - jak obłok

  • Zbyszek Piotr 2006-11-19

    Ogromnie ucieszyła mnie ta kompaktowa wersja płyty (3 z 3 uznało tę recenzję za pomocną.)

    Płyta bardzo szczególna. Pierwsza solowa w bogatym dziś dorobku Eleni. I pierwsza "Platynowa Płyta" Eleni. Świetne aranżacje orkiestrowe. Słucham tej płyty zawsze zdumiony, że w latach 80-tych nagrano coś tak znakomitego i cieszę się, że jest to album Eleni. Myślę, że twórcy i realizatorzy tej płyty bardzo znacznie wyprzedzili muzycznie czasy, w których ona powstała.
(recenzja w empiku)
Płyta zrobiła prawdziwą furorę, już wówczas, kiedy ukazała się jako krążek analogowy.Był to rok 1980.Piąty rok pracy artystycznej Eleni, którą Ona sama nazywa przygodą z piosenką. Album bardzo starannie przygotowany pod względem kompozycji i tekstów, bo to w zasadzie pierwsza solowa płyta Eleni, słowem przełom w karierze. A potem się okazało, że tak pieczołowicie przygotowywana jest każda płyta nagrywana przez Eleni. Nieprawdopodobne jak na owe czasy powodzenie tej płyty zaowocowało wydaniem longplay'a z angielskimi wersjami tych piosenek , a album pt."Lovers" okazał się wielkim sukcesem, a skromnej do dziś Artystce, przyniósł nagrodę - pierwszą "Złotą Płytę". W roku 1998 Polskie Nagrania uhonorowały Piosenkarkę kompaktową reedycją albumu i przyznaniem płycie tytułu" Platynowej Płyty" . Fakt ten zbiegł się w czasie z 20-tą rocznicą nagrania i wydania pierwszej płyty długogrającej. Do dziś mnie ta płyta zachwyca.

Brak komentarzy:

Archiwum bloga