O mnie

niedziela, 25 marca 2018

30 KFPP Opole 1993 ( 26.06.93 )


Występ Eleni nastąpił około godz 21:45
Ewa Kuklińska tak zapowiedziała ten występ:
" Wieczór mamy lodowaty, dlatego pomyślałam sobie, że miło nam będzie posłuchać piosenek pełnych słońca i upału,
w których śpiewaniu specjalizuje się jedna jedyna wykonawczyni - Eleni! "
 Z towarzyszeniem orkiestry Zbigniewa Górnego Eleni wykonała dwie piosenki:
" Muzyka Twoje imię ma " (muz. J. Kukulski, sł. A. Kuryło )
oraz
"Niech lato spełni sny " , czyli " Do widzenia, mój kochany " (muz.A.Marko, sł. J. Wegiera).

Ewa Kuklinska : Prosimy Eleni o pozostanie na scenie, a na estradę chciałam zaprosić teraz pana Jacka Klimkiewicza - dyrektora Polskich Nagrań i panią Iwonę Thieri oraz reprezentującego " Pronit " pana Krzysztofa Palesę.

K.Palesa : Dobry wieczor państwu, dobry wieczór Pani. W imieniu firmy " Pronit" mam zaszczyt wręczyć Pani Eleni " Złotą Płytę " za wydawnicywo " Na wielką miłość " które zostało sprzedane w ilości 120 tys. egzemplarzy. Myślę , że gdyby nie
rynek piracki, ta płyta nie byłaby Złota, lecz Platynowa.

J. Klimkiewicz : Dobry wieczór. W imieniu " Polskich Nagrań " również " Złota Płyta " dla Eleni za płytę " Miłość jak wino "

E. Kuklińska : Gratulacje!!!

Eleni : Bardzo Państwu dziękuję. Ja krótko - te brawa należą się Państwu za to, że kupowaliście te płyty.
         Dzięki Państwu otrzymuję dzisiaj te dwa Złote krązki

         Dziękuję bardzo.

Do fan klubowego sztambucha Eleni wpisała takie słowa :
" Z pozdrowieniami i podziękowaniem za to , że byliście sercem
   razem ze mną podczas występu w Opolu. Dziękuję Wam
   z całego serca. " Złote Płyty " to Wasza zasługa. Dziękuję.
                                                                                            E L E N I

Brak komentarzy:

Archiwum bloga