O mnie

niedziela, 25 marca 2018

List do fan klubu po spotkaniu z Eleni 9.10.93r

                                                                                                     Poznań, 3.listopada 1993 r.
                                          Droga Pani Basiu,
                       dziękuję najserdeczniej za piękne fotografie, które zawsze
                       przypominać mi będą wspaniałe jubileuszowe spotkanie
                       w poznańskim PAŁACU KULTURY .
                             Za dwa miesiące  - gwiazdka i nowy rok. Proszę więc
                      przyjąć najserdeczniejsze życzenia dla wszystkich klubowiczów.
                     Z myślą o Nich właśnie napisałem HYMN KLUBU
                     (na melodię piosenki "Miłość  jak  wino"). Będę szczęśliwy, gdy
                    na następnym spotkaniu z Eleni (może już na moim 40-leciu w dniu 14.marca
                    przyszłego roku) będziemy mogli wspólnie hymn Fan - Clubu odśpiewiać.
                       Łączę najmilsze pozdrowienia
                         Lech Konopiński.
                P.S. Napisałem ostatnio dla Eleni tekst piosenki " Niech się dowie świat ! "    Powiedziałą, że nagra ją razem z utworem Piotra Żurowskiego -                                                                                                    " Co było i będzie.Poczekajmy,usłyszymy!   
                                      L.K.
                 ( Debiutowałem 14 . marca .1954 r. w Tygodniku "Szpilki" )

Brak komentarzy:

Archiwum bloga