O mnie

poniedziałek, 26 marca 2018

Gniew. Koncert dla Rafała - Rejs po oceanie 27.04.2004

POLSKA Dziennik Bałtycki

Gniew. Koncert dla Rafała - Rejs po oceanie

27.04.2004
Dla Rafała zagrały m.in. Leszcze.
Wiwaty, wspólne śpiewy, falowanie i tylko "jeszcze, jeszcze, jeszcze...". Sala sportowo-widowiskowa w Gniewie wypełniona była po brzegi. To było wspaniałe, trwające prawie trzy godziny muzyczne show. Imprezę poprowadziła Anna Waśkiewicz z gdańskiej telewizji. Koncertowi Eleni i Leszczy przyświecał szczytny cel.
Mieszkańcy nie tylko Gniewa, ale i powiatu tczewskiego swoim udziałem odpowiedzieli na apel o pomoc dla Rafała Wetty, 23-letniego, mieszkańca Dębowego Lasu, nieopodal Opalenia, cierpiącego na przetokowatość lewej ręki. Na koncert przyszło około 450 osób. Już pierwsza piosenka w wykonaniu Eleni wprawiła publiczność w znakomity nastrój. Potem popłynęły dźwięki znanych melodii: "Po słonecznej stronie życia" czy "Nic miłości nie pokona". Publiczność "zamilkła", kiedy Eleni zaśpiewała "Ave Maria"... Organizatorzy przygotowali piosenkarce niespodziankę - na scenę wniesiono stolik i dwa fotele z rattanu. Eleni na moment zaniemówiła, a jej menedżer Kostas z wrażenia aż chwycił się za głowę...
W przerwie wystąpił opaleński zespół dziecięcy Stokrotki. Kiedy na scenie zagościły Leszcze publiczność ?oszalała?... - To Adaś ( Adam Wendt, przyp. red.), nasz specjalista od sygnałów - wołał ze sceny Maciej Miecznikowski, wokalista Leszczy. ... I zabrał wraz zespołem publiczność w "rejs" po oceanie muzyki lekkiej, łatwej, przyjemnej... I tych muzyków obdarowano rattanowymi pamiątkami - ogromnymi wazonami. - Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona koncertem - mówi Maria Taraszkiewicz-Gurzyńska. - Pierwsza część z Eleni tak ciepła, nostalgiczna... Leszcze urzekły mnie swoim profesjonalizmem. To nie żadne szarpidruty, a muzycy przez duże "M". Jeżeli kupując bilet na koncert mogłam pomóc temu chłopakowi, tym lepiej. Mam nadzieję, że uda się uratować Rafałowi rękę. Fotoreportaż z koncertu w piątkowym "Dzienniku Tczewskim".




© 2000-2008 Polskapresse Sp. z o.o. All rights reserved.

Brak komentarzy:

Archiwum bloga